Ny dator

Första inlägget på nya datorn det är så himla mycket nytt man måste lära sig
men det har gått bra hittills, Peter var här i går och ställde in den så nu är det bara
jag som måste lära mig det är till och med konstigt att skriva tangenterna är långtifrån
samma.

Jäklarns vad det har tinat mycke ute, altanen är nästan snöfri nu och då kan man börja tömma
växthuset för där är det mest utemöbler.
Jag måste bara få ut mina plantor dom mår inte bra inne i värmen dom växer för fort och det
blir dom rangliga.

Barnen har påsklov och i dag har dom varit hos farmor för Micke och Arnold har börjat köra timmer
till Pålmark där det ska sågas bräder till garaget och sanden där garaget ska ståär framme nu så
snart kanske vi har en grund till garaget.
I går kom husvagnen hem och jag håller på att fundera ut praktiska lösningar så att det ska gå
smidigt att tex bädda och lite sånt den ska även få sig en uppskurning så får vi se om det blir nån
tur i sommar hoppas i allafall kanske inte nån längre men nån lite tripp i allafall.

I kväll blir det soffan och Greys, har jäkligt ont i huvudet om nån vill veta.

Nu ska jag pröva lägga in en bild



Det gick bra visst är det en fin snögubbe.

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0