Över

Nu ledig en hel dag känns som om det behövs efter 7 dagars jobb
och massor med folk.

Nu har Micke åkt och jobbat så det är bara jag och barnen hemma
och jag tror vi alla är lite trötta, barnen har i allafall påsklov nu
skönt för dom.
Hoppas bara dom håller sig friska Erik låter lite hes och han sa att
han hade ont i halsen hoppas det är ett falskt alarm.

I morgon är det långfredag och det blir mat i Rosvik vi far dit när Micke
har vaknat.
Måste bara berätta en sak, Micke ringde nyss och sa att han körde
efter alla sina gamla bilar på timmerleden först NFX vit audi sen
SHR röd audi och sen GCE grå audi och den som Micke saknar mest av alla
föredetta.
Hur stor är sannolikheten att nåt sånt händer?

Nu blir det soffan och man måste väl se det där nya programet Jag överlevde en japansk tv-show
men man behöver nog bara se det en gång.

Ha det


Kommentarer
Postat av: E

Det var lustigt... SHR:en var snyggast tycker jag, väldigt snygg faktiskt! Jag vill ha en Audi-kombi (avant??) Jag och Malte skulle passa skitbra i en sådan :-)

2009-04-09 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0