Pissväder

Regnet det bara öser ner........men snön kommer att försvinna
fort.
I dag var vi som sagt i stan och vi hittade allt vi hade tänkt och
lite till men vi hittade presenter till Olle och det var ju det viktigaste
när vi kom hem så var jag och Erik på utvecklingssamtal och det
går då framåt för lillkillen sakta dock.
När han fröken frågar nåt svarar han för det mesta vet inte, vilket som
och dom orden men för han själv bestämma vad han ska berätta om så
surrar han på som tusan.

När vi hade varit i stan så fick jag ett ryck och började måla trappen men
när jag hade målat ett tag så kom Malin och barnen förbi och då sa min
älskade sambo att gå du och var revlig så målar jag färdigt.
Jag har bara börjat hela trappen är inte färdig jag hade maskerat 4 steg
men det blev klart ett varv i allafall.

Sen blev det ett besök hos C och K det var ett tag sen, vi har ju bokat
platser på borgarudden till midsommar och vi fick superplatser.
Det blir vi, C och K och ett par till med två barn det ska bli kul.

Micke och barnen har somnat och jag ska gå och se Cityakuten
Ha det

Kommentarer
Postat av: Peter

Kan inte hjälpa att jag drar på smilbanden varje gång du pratar om borgarudden och husvagn :)...Det är verkligen VUXENpoäng! :)

2009-04-27 @ 23:11:58
Postat av: Erica

Hahahaa... men dom hade såå mysigt där i fjol. Jag förstår att ni gillar det:-) Guld för barnen och nära hem om de skulle vara nåt!

2009-04-28 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0