Sjuk

Har varit på jobbet i dag men fick åka hem, fick så jäkla ont i magen och illamående
så jag har tvingat mig själv att spy men det blev inge bättre,det som krampar i magen
funderar om det är gallan som spökar men det är inte den smärtan jaja det som inte
dödar härdar brukar man ju säga.
Micke sitter bredvid mig nu när jag skriver jag har lite svårt för sånt och det blir inte bättre
av att han komenterar alla mina stavfel och även om det är fel så är det så irriterande.

Nu vet jag inte vad jag ska göra kanske spela lite harpan mitt nya nöje.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig!!!



Säg åt Micke att Fröken Fia säger att han ska sluta annars åker han ut!!

2009-04-20 @ 08:05:31
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0