Tv-kväll

Nu är det snart Robinsson på tv ska väl se det med en kopp T och kanske nåt av barnen
är vaken så dom kanske ser början.

Dagen har varit lugn det blev inte oxfile till middag det blev pannkaka vilka kontraster, jag själv
gjorde en kycklingsallad.
Vi har även varit ute och cyklat jag har visat barnen hur långt dom får cykla själva och det blev
från skoterled till skoteled det ända jag är lite nervös för är kurvan efter rövelvägen där genar alla
och så kör dom ganska fort där, har sagt till barnen på vilken sida dom ska cykla genom kurvan
så nu får vi se hur mycket som har gått in, Erik så att han hade lagrat det på hårddisken.

Nu ska jag starta vattenkokaren och se Robinsson sen gå och sova börjar 6  morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0