God morgon

Var ett tag sedan jag bloggade, i går jobbade jag till kl
22 men får vara ledig i dag fast då jobbar jag mån-fre
nästa vecka.

Riktigt skitväder är det också blir kanske en mys dag inne
hoppas nästan att mamma ska ringa och säga -Vi har så
mycket mat kvar från i går kan ni inte komma och äta middag.
Måste nog ringa mamma och forska lite men inte än dom
hade grannfest i går, det var längesen vi var i Rosvik så det
blir kanske ett besök även om det inte blir middag :)

Jag själv hade tänkt att göra lax och potatis med romsås.

Micke och Arnold är ute och håller på med garaget tror inte dom
skulle hålla på så länge i dag och barnen sitter och spelar Batman.

Nu ska jag ta mig lite frukost och sen i dag  tror jag det
är finnkampen på tv perfekt en sån här dag kanske jag och barnen
far och hälsar på Ebba, Måns och deras föräldrar också för den delen
det var jättelängesen vi träffade dom.

Det verkar bli en fullspäckad dag i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0