Jaha....

......då var denna semester över men jag kan inte klaga
på vädret eller nåt annat.
Har just varit ute och hängt semesterns sista tvätt, äter
semesterns sista glass, sista gången man är själv hemma på
semestern (Micke och barnen är och cyklar) och skriver semesterns
sista blogg inlägg :).

I dag har vi varit i Rosvik det blev bad i pultviken det var varmt i vattnet
och vågor inga djur för det blåste det var helt perfekt, vi var där kring kl
11 och när vi for hem ca halv 2 så var det 30 bilar som stod efter vägen
och det kom folk hela tiden.

I kväll ska jag försöka komma i säng i tid för i morgon börjar som sagt
vardagen jag ska vara på jobbet kl 6.00 pip slutar tack och lov 14.15
så vi börjar ganska lungt.

Jag avslutar detta sista semester inlägg med bilder på 2 av
mina 3 älsklingar.

Badpojkar



Söt Olle



Erik ska alltid bråka när vi ska ta kort detta var den bästa dock
lite smutsig runt munnen.

Kommentarer
Postat av: Marith

Jasså det är slut på det härliga nu...

Jag har ju 3 veckor kvar så jag har inte ångest än men min tur kommer.

Vi har varit på borgarudden idag och det var många barnfamiljer där oxå!

Ha en bra arbetsdag i morron!

Kram Marith

2009-08-09 @ 21:04:01
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: Erica

Finpojkarna!!!



Ja snart är semestern slut... känns vemodigt. Jag har en vecka kvar, men misströstar redan! Snacka om att man förstör för sig själv :-)

2009-08-09 @ 21:54:29
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0