Tillbaka

Nu är vi hemma igen efter några sköna dar på borgarudden
Micke har varit hem och jobbat med garaget på dagarna men
kommit ut till oss på eftermiddagarna.

Har räven hunnit med en resa till Ikea på torsdan med Malin
jittade faktiskt allt jag behövde ett bord till Olles rum, en kontorsstol
till data rummet, skåp till toaletten, torkställning och lite små krafs.
Men det är alltid trevligt med Ikea trots allt folk och det varma vädret.

Nu håller jag på att montera ikea sakerna och sedan måste jag
ta och städa ur husvagnen måste även ta hand om huset men jag
är ju ledig en vecka till.

Kvällen blir lugn och skön med pizza till middag och sen lite mys.

Hoppas att ni alla har en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0