Härliga lördag...........

Till att börja med i allafall ska jobba i kväll så då är det slut
på det trevliga.

Just nu står min älskling och gör smörgåstårta han är så
duktig, vi ska nämligen ha vägmöte på söndag mitt upp
i allt julstök men det blir trevligt även om det blir lite stressigt.

I går var vi till stan och handlade både mat och julklappar
så nu är det klart men fan vad det gick pengar.
Jag och Micke köpte en julklapp till oss själva en ny digital
kamera och om jag säger så här nästa steg hade blivit en system
kamera så jag har lite ångest just nu över alla pengar som
flög i väg, ska ta några bilder och lägga upp men jag har inte
lärt mig allt än men det blir att ta mycket bilder i jul och man
nu kommer i håg att ta med den :)

I dag ha der det väl inte så mycket för mig som börjar jobba kl
13 men ska in en sväng på stan skulle behöva få tag i nå typ av påsar
eller nåt sånt till vissa julklappar.
Micke och barnen ska till Rosvik Olle har hockey träning och sen skulle
det lastas nå bräder, skivor eller vad det nu var.

Mamma hoppas du  mår bättre i dag.

Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: kw

Emellanåt bättre när alvedonet verkar men fortfarande ont i huvet...... ja har inte tid med detta..ö..

2009-12-19 @ 08:50:39
Postat av: Erica

Stackars, STACKARS mamma!!!!

2009-12-19 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0