Ensamt

Lungt, tyst och nästan helt öde här i huset, barnen har somnat lite väl tidigt
redan kvart i sju men det gör ju kanske inte så mycket eftersom det är
skidskytte i norgon kl 6 på morgonen och då är det ju ingen risk att man sover.
Nu tycker nog alla att jag är en riktig sportfåne men det finns dom som är värre.

I morgon är jag ledig och jag börjar dan med att skjutsa Olle till farmor där han
ska vara när jag är och klipper mig och sen med Erik till skolan, sen hämta Olle
hämta Erik och väcka Micke sen får man andas till det är dax för middag, ja som
ni märker så är det fullt upp.

Nu tänkte jag ta en kopp T och se den där nya serien på svt om livet efter en dokusåpa
och sen blir det Lipstick jungel om jag inte har somnat har redan nickat till några
gånger i soffan.

Var rädda om era när och kära och sov gott.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0