Länge sedan

Det var ett tag sen jag bloggade, har inte ens skrivit nåt schlagertips men jag
kan ju kommentera tävlingen som var i lördags.

Jag tyckte nog att det var rätt låtar som gick vidare men hade nog hellre sett
Cookies n beans i stället för Lili och Sussie eller Amy, det var då en bättre deltävling
denna gång sen finns det inte så mycket att kommetera.

Det har inte hänt så mycket som är värt att skriva om jag var bara ledig på
söndagen och då städade jag och Micke slipade trppen och sen blev
det Rosvik på eftermiddan.

I dag har jag bara jobbat till halv ett och så är jag ledig i morgon, jag ska och
klippa mig.
Sen har jag tagit semester på torsdag för då ska jag och ta bort födelsemärken,
jag kommer att dö tror jag.

Måste bara berätta om nåt tragiskt som har hänt på jobbet en kollega till mig
fick en stroke i tordags endast 45 år gammal men som tur var var det en liten
så hon mår efter omständigheterna bra tack och lov för det.
Före jul var det en kollega som opererade bort en elakartad tumör från tjocktarmen
det händer väldigt mycke just nu tur att man inte vet vad som väntar runt hörnet.

Jag återkommer kanske senare

Kommentarer
Postat av: Micke B

jag e less på trappjäveln,men nu e alla 19 steg grovslipade, 4 e t.o.m lackade å klara, vagnstyckena som var målade med stenhård svart pianolack samt vit flagnande skitfärg e skrapade å grovslipade,så ni som tycker att jennie surrar om min slipning har helt rätt ,det e tamejfan ett evighetsjobb,bara så ni vet,,,,,,,,,

2009-02-16 @ 15:15:29
Postat av: Egirl

Starkt jobbat!!!

2009-02-16 @ 17:13:56
Postat av: Jenny.

VEM VEM ??!! Huvva nu fick ja ju ont i magen, vem var det ?? //Jenny.

2009-02-16 @ 18:50:19
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0