Ledig dag

Vad ska man göra på sin lediga dag? Städa, sortera papper, gå på promenad mm
men jag har inte gjort nåt utav det.
Har skjutsat barnen på dagis och skola, startat diskmaskin och tvättmaskin det är
vad jag har gjort. Värkar som att det blir fint väder i dag men det är rätt så kallt fast
klockan är ju inte så mycket.

Micke skulle ha jobbat natten som var men han var hemma redan kl 23 då hade
han kräkts på jobbet och då skickade dom hem honom, han mår då bättre nu lite
ororlig i magen bara kanske ska jag föreslå en pizza för det ska väl funka eller hur
JP.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, borde ta den där promenaden men blev även sugen
på att se andra ARN filmen och så måste jag och hämta ett paket.
Den som lever får se vad som händer

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: JP.

Jajajajjaaaaaa ge honom en pizza, med sallad och bea så löser sig allt !! :0)

2009-02-03 @ 19:02:35
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0