Onsdag

Nu har ännu en dag gått eller snart i allafall, i morgon är det jobb igen
och jag ska även till läkaren angående blåsljudet på mitt hjärta håll
tummarna att jag inte behöver ett nytt hjärta eller nåt är faktiskt lite
nervös.
Sen är det så mycket annat som snurrar runt i mitt huvud vet inte hur
jag ska tackla det måste höra mig för lite på jobbet nån kanske kan
ge nåt tips, så nu vet ni vad som väntar och då tänker jag mest på
Jenny och Eva det blir nog ni som får vara mitt bollplank.

Annars är det lugnt här hemma, Micke har åkt och jobbat och barnen
sitter just nu och spelar Lego Batman, ska snart se till att det blir tandborstning
och toalettbesök.
Ikväll har även Erica och Peter som är på en snabb visit varit hitt med paket åt Erik
och Olle har också fått ett som tur var.

Nu ska jag går ner och ta hand om mina sötisar och se till att dom kommer i säng
sen ska jag se på tv vet att det är Greys i kväll om jag orkar vara vaken och se det
får väl spela in för säkerhets skull, jag har mycket osett som jag har spelat in.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Jag är gärna bollplank, älskar allt som har med bollar att göra....hm de lät inte alls lika snuskigt inne i mitt huvud. ;0) Håller tummarna för morgondagen, men he kommer ju att gå fint ändå så. Kram J.

2009-02-25 @ 22:40:36
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0