Onsdagkväll

Det var ett tag sedan jag skrev nåt, men jag har inte hunnit man är
ju en upptagen kvinna, not!! Det finns inte så mycket att skriva man
jobbar äter och sover.

Vi har nyss varit i sporthallen med barnen så dom har fått springa av sig lite
så nu sitter dom nyduschade i soffan och ser på Boog och Elliot 2 så dom har fått
i dag, jaja dom är lite bortskämda jag vet men det är ju bra att jag vet om det.

I morgon är det jobb som vanligt och det är så rörigt på jobbet när vi håller på att bygga om
men det blir fint, jag ska förresten vara föräldraledig 2 dar var 4 vecka och det betyder
ledig 6 dar i streck var fjärde vecka gode skönt.

Jag måste ju berätta att Micke ska vara med i en veteranhandbollsmatch mot Öjebyn
det blir ju spännande jag har aldrig sett Micke utföra nån idrott sen vi träffades.
Så alla som är född 1970-73 ska vara med och då undrar man ju hur länge han kommer
att vara sjukskriven efter det :)
Barnen kommer säkert att vara dö impade av pappa när han ska spela handbollsmatch.

Nu ska jag gå och göra mina barn sällskap i soffan kommer nog att somna ganska fort i dag
känne det som.

Ha det


Kommentarer
Postat av: Micke B

byafotbollen då?? var det ingen idrott

2009-02-11 @ 20:38:31
Postat av: Egirl

Skulle också vilja spela en "veteranmatch", i fotboll då...hmm, eller så inte?!?! Jag lär väl bara bli förbannad...som vanligt, över att man är helt kass, inte orkar, missar bollen, blir avtagen bollen...you name it!! Så, nä jag ska nog inte spela!!! :-)

2009-02-11 @ 21:21:59
Postat av: Peter

Faaan va coolt...när är den matchen? Jag måste nog se till att komma upp! Meddela ambulansen så att den är på plats redan innan ;-).

2009-02-11 @ 22:23:54
Postat av: Anna

Haha!! Veteranmatch!!

Säger allt om Mickes ålder!



Där fick jag allt ge igen!! :D

2009-02-11 @ 22:26:49
URL: http://flitigalisa.blogg.se/
Postat av: Micke B

fyyyyy på dig Anna,nu var du inge snäll ;-)

2009-02-12 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0