Slut på denna dag

Nu skulle jag kunna gå och sova men ska försöka hålla ut ett tag till, jag
har just gjort smörgåstårta till imorgon men bara fyllningarna den är
inte dekorerad än.

Det gick ganska bra att jobba i dag dan gick hyfsat fort efter jobbet var jag
och hämtade barnen hos mamma och fick mat där förstås, dom vill nog inte
vara barnvakt nåt mera åt mina morgonpiggga barn den ena i allafall, Erik
klev upp 03.50 då var han bajsnödig sen sov inte han nåt mer.

Måste bara fråga en sak brukar ni bli bajsnödiga när ni ligger och sover om
man nu räknar bort magsjuka?

Micke kan vakna av att han måste gå på toa och Erik verkar bli likadan ok om
man måste upp och pinkamen nr 2 magen jobbar ju inte så mycket när man sover
eller?
Vad mycke skit det blev just nu.

Är ledig i morgon har tagit en semester dag ska bli skönt hoppas man får sova
ett tag bara, i morgon kommer väl alla med paket och sånt. Ni som tror att Erik
ska vara i tidningen i morgon kan ju leta er less han kommer på tisdag.

Jag fattar inte man gör allt via nätet och ändå så sak det vara inne tre arbetsdar för
det ska publiseras det är ju lika bra att skick det med snigelpost.
Jag förstår om det måste vara inne ett dygn i förväg så att dom kan planera layouten
Hajar nada.

En lite kommentar om Mello känns nästan som om Idol deltagarna tar över hittills
är det fyra från idol som är i final Måns EMD och nästa vecka är väl Agnes med och
hon tar sig säkert till final då är det 6 fd idoler med.
Vad är era kommentare kring det?

Nu blir det soffan ha en skön söndagkväll.

Kommentarer
Postat av: Egirl

Jag har aldrig vaknat av att jag varit bajsnödig... inte vad jag kan minnas. Sen så är faktiskt magen som mest arbetssam under natten, när vi är i vila!!!

2009-02-22 @ 20:12:26
Postat av: Peter

Njaa, alltså enda gången jag kan vakna av att vara skitnödig är om jag festat och är onykter...då av ngn anledning så vaknar jag av huvudvärk och samtidigt så är jag bajsnödig... Då går jag och bajsar å sen så släpper huvudvärken. Undrar om de finns någon vettig förklaring till det?

2009-02-22 @ 20:21:06
Postat av: Egirl

Haha Peter...DU är verkligen störd!!!! :-)

2009-02-22 @ 21:39:32
Postat av: Micke B

Peter- kan va så att det sker en viss tryckutjämning rektalt som även verkar mentalt på dig;-)

2009-02-23 @ 15:16:46
Postat av: Micke B

angående det höga antalet IDOL-folk i melodifestivalen,så anser jag att det tyvärr inte e låten utan snarare personen/personerna som röstas fram utav ett stort antal tonåriga fans, jag menar Måns& EMD skulle dom ha skuggan av en chans om det hade varit en radiotävling där dom tvingats vara anonyma,näääääää knappast,,inför jurygrupper som det var förr så kanske den som har bäst låt å inte den som e "gulligast" vinner

2009-02-23 @ 15:37:40
Postat av: Egirl

Mmm så är det...tyvärr!

2009-02-24 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0