All by my self

Helt ensamen är jag nästan Micke jobbar och barnen sover så det
är då lugnt och skönt i allafall.

Det har gått bra att jobba i dag tiden gick fort faktiskt även de två
timmarna i kassan. I morgon är jag ledig vet inte vad jag ska hitta på
om det är fint väder så ska vi vara ute blir ev. en liten brasa och korvgrillning
till lunch, fast samtidigt är det mycket sport på tv och jag är ju en liten sport-
nörd men vädret får bestämma.

Det har då inte hänt nåt kul som jag kan skriva om men jag kan ju skriva att
systeryster har flyttat i hop med sin älskling R i en lägenhet som såg riktigt fin ut
egirl.bloggagratis.se kolla in vet jag.

Nu har jag missat slutet på Let`s Dance men vad gör det, ska då ändå gå ner och
inta liggande läge i soffan finns väl alltid nåt man kan se, 22.40 är det Samantha
det var rätt kul faktiskt men jag vet inte om jag är vaken då får väl spela in.

Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Egirl

Jennie, du har missat min kommentar i ett inlägg längre ner hohooo :-)

2009-01-23 @ 21:37:56
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0