Älvsbyn

I dag har vi tillbringat halva dan i kallhållet Älvsbyn hos min farmor och farfar
alltid lika trevligt att komma dit det blir inte så ofta, sen har farmor alltid så god
mat också det är allt möjligt fisk, kött, makaroner och köttbullar så att alla kan
bli nöjda och glada och framför allt mätta.
Kallt var det där också -22 när vi kom dit och -24 när vi for hem, dom hade kvar
en sån där ufo-ballong sen nyår som vi släppte i väg det var fint för det blåpste ju
inte så mycket.
Erik han följde med mormor och morfar till Rosvik så vi har bara Olle hemma och
för att hålla han på bra humör så har vi spelat wii, han har krossat mig i golf och Micke
i tennis även i baseball var han riktigt duktigt Micke han slog och Olle kastade bollar
med ena handen i byxfikan så gode överlägset ut.
Lilla sötnosen har somnat nu och jag skulle gissa att Micke också sover i soffan
när jag kommer ner.

I morgon har jag tänkt att börja plocka bort julen har tänkt det i några dagar nu men
det har inte blivit men i morgon då jäklar ska den bort kanska inte allt men lite grann.

Nu tror jag det är go natt snart hoppas Olle sover lite längre i morgon när han inte
har nån storebror som väcker honom.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Fnys... jag kan aldrig följa med. Det är dålig tajming varje gång för min del :-(

2009-01-04 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0