Hej hopp

Bra rubrik när man inte kommer på nån annan, nu har barnen somnat och vi håller
tummarna att dom sover i sina egna sängar vi har infört en stjärnsystem och det innebär
att om dom sover i sina egna sängar till minst kl 4 så får dom en stjärna.
De kan även få stjärnor för andra saker som att städa sina rum tex, varje stjärna är värd
5 kr.

Olle är inne i en jätte jobbig fas just nu han går bara omkring och surar och vill han nåt
så gnäller han bara och så tar han till tårar när han inte får som han vill,kanske behöver han
komma tillbaka till dagis så han får leka av sig lite annars ska det väl gå över snart hoppas jag.

I morgon är de som sagt var jobb 10.19.15 var och handlade i dag och såg att dom hade
börjat bygga om på coopan det är som kul när det händer nått hoppas bara det blir fint.
Stads besöket i dag slutade med 4 st ny spel det var jätte rea på gamestop, barnen
ville ha Blixten Mcqueen från barnen hus för 700 kr  men i stället fick vi 4 st spel för
samma summa på gamestop bra affär tycker jag.

Nu blir det T och den nya serien på 3.an Lipstick jungle sen är det även Prison Break
men det tror jag att jag spelar in tror inte jag orkar se det och sen känns det som att det är min tur att
kliva upp med barnen.

Ha det fint och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0