Lite sjuka

Jag är ledig och vad är barnen eller ett av dom i allafall jo sjuka och det är som vanligt
stackars lilla Erik som är drabbad, tror ni att det är nåt fel på han som alltid drabbas
typ nedsatt immunförsvar och vad beror det på i sådana fall.
Han har feber och lite hosta inte speciellt snuvig, jag sover inget ligger bara och lyssnar
hur han låter när han andas är rädd för ytterligare ett krupp anfall och saken blir inte bättre
av att Micke jobbar natt så jag har en plan om det skulle hända och den planen innefattar
mamma eller så får Micke komma hem.
Nu ska vi inte hoppas på det värsta måndagnatt var då lugn även om jag inte sov så mycket
och Erik vaknade 02.45 och kunde inte somna om men till slut gjorde han det och barnen sov till
halv sju.

I dag har vi varit i Rosvik så att Micke skulle få sova i ett tyst hus men han vaknade ändå halv tolv
typiskt, vi åt både lunch och middag hos mamma och middan var super god hon hade gjort
hasselbakspotatis och till det en gryta med kött, stark korv och svampsås säkert inte så light
men gott.

Jag har plockat bort julen så nu är det så bort plockat och fint, jag brukar nämligen inte ställa tillbaks
allt jag tar bort för att rymma julskerna så ett loppisbord vore inte helt fel nu har ganska mycket saker
som jag skulle behöva bli av med.

Nu sak jag gå ner och ta en kopp T och sen sova så jag säger då god natt till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0