Middag och allt

Vi har haft besök av hela Wiklunds släktet inte Erica dock, Peter ringde tidigare och sa att dom
skulle komma och spela lite sen frågade han lite snällt vad vi skulle äta och om det räckte till dom
(dom = 4 vuxna)så det var bara fram med en fläskfile till.
Gjorde en egen komponerad röra av creme fraiche som jag hälde över fläskfilen och sen in i ugnen
och det blev jättegott.

Erik är fortfarande sjuk, han blir som ett lik när alvedonet slutar värka men med det i kroppen så är
han som vanligt, kanske ringer VC i morgon om han fortfarande har feber då har han haft det sen
söndagnatt då har det gått nästan 4 dygn.
Skolan börjar om i morgon men han får nog vara hemma så vi börjar denna termin som vi avslutade
den förra med sjukdom, Olle däremot är hur pigg som helst.

Nu ska jag gå och natta mina små sötnosar och sen slumra in själv eller inte riktigt än klockan var
inte så mycket som jag trodde.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Egirl

Hoppas lilla stor-pyret kryar på sig.

Är Peter uppe i norr ännu? Tycker det är stört att jag inte är uppdaterad om en sån sak!! :-)

2009-01-07 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0