Utmanad igen

Fick en utmaning av T i dag, fjärde bilden i fjärde mappen och
det är följande



Jaha en väldigt kul bild, not !!!!! Jag tänkte att jag skulle ta en bild på det vackra
vinterlandskapet men jag ides inte ens gå ut så jag tog den genom fönstret.
Om bilden hade varit lite bättre så kanske den hade varit riktigt fin.

Nu till lite annat eller inte för jag har inget spännande att skriva just nu livet rullar på som vanligt
med jobb, skjutsa barn, göra mat och en massa annat.
Det ända jag vet just nu är att jag skulle behöva sov morgon har stigit upp före fan nu i 7 dar och före fan
är ju kring 5 halv 6 och det tar på krafterna.

Nu soffan ett tag sen sova, God natt

Kommentarer
Postat av: Egirl

Ahh, du får allt utmana mig också..Den utmaningen var ju kul, ska göra den sen :-)

2009-01-28 @ 20:53:43
Postat av: Jenny.

Nope de var verkligen inte dig jag pratade om !! Sitter nu och dricker T i min fina vita mugg som jag fick av en vänlig själ i julklapp. ;0) Stora kramar J.

2009-01-29 @ 16:38:13
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0