Utmaning

Tänkte ta tag i utmaningen jag fick av JP.

Regler: Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och oväntade, utmana 5
personer i slutet av inlägget och länka till deras sidor och skriv i deras
kommentarer all dom har blivit utmanade.

1. Jag har tjuvstartat pappas skoter när jag gick typ 4 och gasen frös och den
for rakt i ett träd snacka om avslöjad.

2. Har ett jätte fult R på smalbenet efter en mässingströskel, fick detta när jag lekte häst
och snubblade över ett hinder.

3. Har ett jättedåligt morgon humör ( fråga Micke)

4. Är grymt rädd att huset ska börja brinna har riktig eldfobi

5. Har aldrig kört moped

6. Kan bli så arg att det känns som att det kokar inuti mig men det syns inte och
är för mesig för att säga i från och sen får jag ont i huvudet.

7. Kommer alltid i tid mins 10 min före

Har inte så många att utmana men det får bli Erica och Matte.

Annars har det varit en vanlig jobbar dag och det har inte hänt så mycket, så det blir inte
nåt mera skrivet om den.

God natt

Kommentarer
Postat av: Egirl

Det var pianopallen som var hindret...

Har du dåligt morgonhumör?? Det visste inte jag, inte heller att du aldrig kört moped... haha Ska anta utmaningen ...när jag har tid!

2009-01-30 @ 07:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0