Vilken natt

Började med att Erik kom springandes till våran sång
och i samband med att han sprang så var det nåt som
dunka till det lät som när en bok faller ner från ett bord.

Jag klev upp men hittade inget som kunde ha ramlat ner
konstigt men det var jäkligt mörkt så jag var tvungen att
tända lite lampor så att lilla Olle som fortfarande låg i sin
säng skulle hitta ner, tror ni att nån fönsterlampa på
övervåningen fungerade nej det gjorde dom inte så det
var bara att leta rätt på nån som funkade.

Hittade till slut en som fungerade fick även för mig att det
åskade ute sådå drog jag ut alla kontakter också, hörde
även nåt från Erik rum när jag var där uppe och letade lampor
men kunde inte hitta nåt, jag tror det spökar lite hos oss :)

Så jag ska börja dagen med att byta lampor på övervånningen.

Ha en bra dag ni med

Kommentarer
Postat av: Hang - designar bloggar

Ha en bra dag :)

2009-07-24 @ 11:03:32
URL: http://designedbyhang.blogg.se/
Postat av: Åskrås

Spökeri,låter spännande. Jag säger som jag brukar, hellre du än jag. Kramizar Åskrås

2009-07-24 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0