Ett tag sen

Jag har en lite bloggtorka just nu har inte så mycket att skriva
jag har tagit lite bilder på vad som har hänt bla med garaget
och sånt men de är fortfaarande i kameran.

Men det har ju varit examen och Eriks första examen i kyrkan
dom söta 6 åringarn var först ut med att sjunga och dom
sjöng som bara den, måste erkänna att det kom en liten tår.
Erik var nog den enda som stod och gungade i takt med
musiken och han var världens snyggaste.
Olle hade lite sommarfest på torsdagen och blev då ansiktsmålade
och det har han fått utslag av typ nässelutslag på kinderna och armarna
jag trodde jag såg fel Olle med utslag! har jag nog inte sett för det brukar
den andra som brukar råka ut för sånt.

Micke och Arnold har jobbat med garaget satt dit sylringen eller vad det nu
heter, kan ju också säga att alla blommor är nu planterade blev ganska
sparsamt i år men inte med tomater och gurka så jag säger nu till alla
som läser att det finns tomat och gurkplantor att få här hos mig det blir
lite först till kvarn.

Nu ska vi göra varma mackor och ha lite lördagsmys sen en tidig kväll
eftersom jag jobbar i morgon.

Ha det super

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Stort tack, flyger runt på små rosa moln.....haha nästan iallafall. KRAM !!

2009-06-14 @ 18:24:41
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0