Lugn söndag

En lugn och skön dag har det varit med vasalopp och VM femmil, har
även börjat lyssna på Stig Larsson böckerna jag började med att läsa
den första men kom aldrig in i boken så nu försöker vi med ljudbok dom
säljs med aftonbladet och det går bättre med ljudbok då slipper jag ju
läsa själv.

Erik har haft en kompis här i dag från 11-16 då var det inte så lugnt här hemma
men nu lekar dom så bra själv + att Erik har en riktig lekpappa.
Till Middag blev det lax, potatis och romsås alltid lika gott nu blir det nog Bones på
tv och sen lär jag somna, Micke jobbar förrmiddag måndag och tisdag så han är nog
med på att gå och sova ganska tidigt.

Nu sak jag gå och göra min älskling sällskap framför Bones, blir nog en T kopp
också.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0