Nära nu...........

till ledig helg det var inte mera spännande än så, ska snart åka på jobbet och
jobba till 18.15 sen blir det kalas hos Matte.

Helgen blir nog lugn Micke ska och jobba några timmar på lördag så då far nog
jag och barnen till Rosvik, mormor och morfar far till fjälls på söndag så vi måste ju
träffa dom innan dom far.
Sen Söndan blir det nog skoter, korv och pimpling bara på fjörn men ändå mysigt
det skulle visst bli nå gäddpimpling jag tror man kallar det nåt annat men inte jag.

Nu ska jag ta och dra i väg.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Egirl

Vi ska också ut på isen.. på Pörsöfjörn. Tyvärr inte med skoter :-( Vi tar apostlahästarna med en stor packe köpved på ryggen och en hel flarra stockholmsnäver i ryggsäcken (Robban får bära)... Man kan väl säga att vi är ena riktiga friluftsfrämjare då va?!?! :-)

2009-03-20 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0