Sovmorgon

Vaknade självklart 4.30 men jag steg inte upp jag halv vaknade när Micke kom hem
men sen sov jag till kl 8, då tog jag faktiskt en promenad sen frukost.

Just nu sitter jag här och är helt döv på hörger öra skulle ha haft revaör hemma
men det har jag ju inte hela huvudet känns som en plåtburk så om nån ska prata
med mig får dom prata i vänster öra.
I dag jobbar man till 22.15 och som tur är sitter man i kassan mellan 20-22 så man kan ju kika
lite på mello finalen, brukar inte vara många människor i butiken.
Måste väl skriva ett litet tips

Jag håller på Malena Ehrman.
Men jag trir att Ugglan kan ta hem allt.
Om svenska folket röstar fram Måns till seger så kommer det att gå som förra året låten är ju som Hero
men med en manlig sångare så jag hoppas att sverige kan vara lite galna och skicka en Opera eller en Uggla
till Moskva.
Jag har faktiskt haft Alcazars låt fast i mitt huvud vet inte om detta är ett tecken kanska blir det dom som vinner
måste nog spela lite i kväll.

Nu ska jag gå och se hur det går får Kalla på 3 milen, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja vinner Ugglan då ska jag aldrig mer se på detta!! Pinsamt att ha henne i Ryssland! Jag hejjar på Sarah D Finer...yäää :-)

2009-03-14 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0