En arg Erik

Erik är jättearg för att han inte får vara på skolan i dag, dom skulle
ha vårruset runt rövelrundan men jag törs inte skicka han på det
eftersom han säkert tror att han kommer att vinna och han kommer
inte att gå lugnt och stilla utan han kommer att springa.

Känns lite onödigt när han äter pencillin och har en lite infektion, för
dom som inte vet så är Erik en grymt dålig förlorare vet inte var det
kommer i från inte från mig i allafall.

Vi ska snart åka till farmor, barnen ska vara där ett tag medan jag är på
sjukgymnastiken.

Ha en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: Moster Erica

Jahapp. Då tar jag på mig det att Erik har en dålig förlorar-gen. Helt och hållet mitt fel :-)

2009-05-25 @ 21:36:31
Postat av: Anonym

Tänkte nu närmast på Bergströms genen men du var inte så bra förlorare du heller :)

2009-05-25 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0