Hemma

Har just kommit hem från jobbet och har skickat i väg Micke
vi har haft avlösning i bregottfabriken :)

Nu väntar långhelg i allafall för dom som inte jobbar på coop
men Erik har lovdag på fredag.
I morgon ska Erik på kalas så det blev lite pusslande med både farmor
och mormor, farmor ska vara barnvakt en stund på dan och sen ska
dom sova hos mormor för jag ska börja kl 6 på fredan och Micke har jobbat.
Måste tacka Eva för att hon ställde upp och böt pass med mig inte kul att
jobba till 20 en fredag så det tackar jag för.
Vi ska det till systeryster som har fyllt 30 det var visst smörgåstårta och sånt.

Nu blir det en lugn kväll Micke har som sagt åkt på jobbet så det är bara
jag och grabbarna hemma men vi myser väl på som vanligt.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0