Hemma

Äntligen hemma från jobbet och ledig i morgon, barnen är ute
och studsar på sin studsmatta och Micke hänger upp träpersienner
i sov rummet det blir superfint.

Läste just Mariths blogg hon hade tvättat vinterkläder och jag kan bara
hålla med för det första så är det så mycket kläder och dubbla upp-
sättningar och sen vart ska man hänga undan allt, längtar till garaget
med förråd.
Kom just på vad jag ska göra i morgon det blir att sortera vantar och mössor
plocka bort det dom inte använder och det som har blivit för litet.

Appropå garaget så är alla takstolarna klara så i veckan kommer tre lass
med sand så jag antar att det blir till att skotta.
I morgon blir det mera kalas på kvällskvisten och alla undrar säkert vem
som fyller år och det är ju faktiskt jag.
Har fått en Blender av Micke jag behövde faktiskt det annars är ju köksmaskiner inget
som man ska köpa åt sin älskling det kan lätt feltolkas men jag behövde faktiskt en
till mina smooties som jag brukar göra.
Sen köpte vi ju denna fantastiska dator som en present till oss båda.

Nu ska jag gå och se hur det blev i sovrummet sen mysa med barnen och sen
väntar sängen.

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0