Ringt

Har nu pratat med  VC och vet inte om jag blev nå klokare inte
hon jag pratade heller hon skulle prata med läkaren och så
skulle hon höra av sig efter lunch.
Jag är den omöjliga patieten som det inte finns nåt botemedel för
man får väl leva med detta bara synd att det går ut över resten av
familjen.

Och ja om nån undrar så har jag ont i huvudet i dag också, har vikt
lite tvätt orkade knappt göra det blir så trött i axlarna kan inte påstå
att det värker men dom känns trötta ingen ork i axlarna.

Ska gå och snöra mig på soffan ett tag eller kanske sängen.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hoppas du kryar på dig !!

Stora kramar Jenny.

2009-05-06 @ 12:19:07
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0