Sovande barn

Nu har lugnet lagt sig, barnen sover och jag ser på Greys
kan det bli bättre?

Är det nån mera än jag som studerar sina barns prickar
med microskåp speciellt Eriks kan det vara för att han alltid
får sådana gigantiska bett, Olle kollar jag knappt eller det gör
jag men inte på hans prickar inte lika ingående som på Erik i
allafall.
Betet som jag har sett nu var riktigt runt med en prick i mitten
och jag tänkte direkt FÄSTING men inte redan va?
Måste man vaccinera sig eller vad tror ni?
Jag har fästing skräck men det är väl bara att ha på barnen
gummistövlar och verkstadsoverall så ska dom väl klara sig :)

Detta blev ett lite konstigt inlägg, ska nu fortsätta med mitt T 
och Greys.

Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0