Härliga Lördagmorgon.....

Eftermiddan/kvällen blir inte lika mysig då är det jobb
från kl 13-22.15 men det ska nog gå bra det också.
Annars är det rått lugnt här hemma Micke är i garaget
och spikar, jag har gjort det vanliga i hop plocket och
kört en vända med dammsugaren.
Barnen ser på tv men till deras stora sorg var det inget
Dr Mugg i dag, Olle ska på hockeyträning senare i dag
skulle tro att barnen och Micke stannar ett tag i Rosvik
när träningen är slut.

Nu ska jag surfa vidare på julklappsjakt, ha en super
lördag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du får gärna komma med en önskelista från dig och Micke!!!

2009-11-21 @ 10:10:17
Postat av: Micke B

köp inget till mig lägg den summan till barnen istället,,,,,

sen ni andra som kan tänkas vilja köpa nåt åt mig följ även ni detta exempel,,,,

jag vill t.ex absolut inte ha nånting till garaget,det jag vill ha där vill jag köpa själv.....



2009-11-21 @ 10:28:00
Postat av: Egirl

Deal!

2009-11-21 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0