Städa städa..............

Det är vad jag hade tänkt göra i dag, ni alla kanske tycker
det är lite tidigt att ta fram julsaker men för mig måste detta
ske i dag eftersom jag jobbar resten av veckan är bara ledig
lördag och då skulle det visst sprutas upp lösull på garage
taket men jag kommer ändå inte att hinna allt i dag hinner
nog bara vardagsrummet.

Har bjudit hit Pappa och Peter på middag så dom får sig nån mat
mamma är ju nämligen i Stockholm och Peter är här och jobbar
lite komiskt tycker jag, jag och Micke ska och vaccinera oss i dag
har bokat tid så mellan 17-18 är det dax.
Så jag måste börja med allt nu om jag ska hinna men först kaffe.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Micke B

nu är den här,, biverkningen på vaccinet,,,

en rätt så hård huvudvärk,huvaligen säger jag bara!!!hoppas att Ipren hjälper

2009-11-25 @ 14:31:57
Postat av: E

Fick oxå rejäl huvudvärk... ta ipren, men du får inte ta panodil el alvedon, ja inget som innehåller paracetamol!

2009-11-25 @ 20:35:58
Postat av: Micke B

det visste jag redan!!!

men ipren hjälpte föga

men nu e den borta iaf

2009-11-26 @ 06:07:29
Postat av: jennie

vilka veklingar ni är :)

2009-11-26 @ 08:31:00
Postat av: Egirl

Jaja jennie, feber kan komma efter nån dag...men hoppas du slipper!

2009-11-26 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0