Hemkommen

Har just kommit hem från Älvsbyn och en dag med Björnligan,
lill Olle har spelat hockey det blev 3 matcher och 3 vinster
starkt jobbat av små grabbarna.

Olle har ju ingen skridskostjärna än men det blir bättre och
bättre för varje gång, han låg ganska mycket på isen och
när han väl kom till pucken så for den i väg till andra sidan
plan.
Tror han tyckte det blev roligare och roligare för varje match
och det roligaste var nog när det blev mål och dom for till båset
och slog tränarna i handen även om dom fick vänta på Olle
i bland.

Gårdagens loppis gick bra bara 3 banan kartongen med hem 1
med böcker, 1 med filmer och en med lite andra saker.
Tjänade 1560kr på saker som jag ändå hade tänkt kasta och då har jag
räknat bort växeln och platshyran inte illa om jag får säga det själv.

Nu är det snart Boll och Lek i sporthallen om Olle orkar men
det verkar som om han ska dit.

Bye, bye

Kommentarer
Postat av: Peter

Gud va roligt! Morbror ska åka med grabbsen när jag kommer hem till jul :)

2009-10-25 @ 17:23:46
Postat av: Anonym

SÖTNÖTEN!!! Kanske att moster också måste åka... :-)

2009-10-25 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0