Jävla dator

Jag bkir galen det kommer upp att jag måste installera nåt
viktigt men det går inte, Installationen misslyckades kommer
det bara.
Tror att det är nåt Windows Update service pack 2 som ska 
installeras eller uppdateras inte fasiken vet jag, nån som vet?

I dag har det varit jobb från 6-15.15 och sen har Erik haft
handbolls träning han tyckte det var lika kul denna gång och
i dag var det lite nya ansikten.

Micke har börjat om att jobba i dag börjar med ett nattskift,
stackars han eftersom våra små älsklingar har vaknat vid
halv fem, fem nån gång då har dom i och för sig somnat vid 19
så han kommer säkert vara trött i natt.

Jag ska däremot krypa ner i sängen med mina kaminer och jag
hoppas på en natt utan sparkar och slag :)

I kväll var dom vakna till just efter 20 så vi hoppas dom sover lite
längre i morgon.

God natt

Kommentarer
Postat av: Peter

Jadu, jag vet då inte...men kan säkert kolla på det när jag kommer upp framöver!

2009-10-27 @ 08:21:08
Postat av: Erica

Är inget dataproffs, men jag tror att man bör installera Servicepack 2...jag tror tom att jag har SP 3

2009-10-27 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0