Kaffe

Sitter här med en kaffekopp måste få i mig kaffe då
jag ska på föräldramöte kl18.30 allt för att jag inte
ska somna och ja jag vet att man inte ska ha flytande
saker när en dator vet aldrig vad som kan hända.

Har inte gjort så mycket i dag bara jobbat till 14.15
sprang ner på stan en sväng efter jobbet var tvungen
köpa fodrade stövlar till Erik, vi prövade dom han hade
i fjol men dom var för små och regnovädret tog oss på
sängen kan man säga och Erik växer som en ja jag vet
inte vad :)

I natt kom Olle ner ganska tidigt till våran säng före Erik
till och med han hade drömt så jag frågade vad han hade
drömt.
-Om poliser, sa han
Men så går det väl når man hotar att ringa efter polisen 
när dom inte sköter sig när man är på stan.

Nu kom Micke hem dax att gå och byta om och fara i väg
på mötet.

Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0