Ledig dag

Vad ska man göra en tisdag som denna det blir väl
det vanliga plocka lite kanske leta lite loppissaker
ska nämligen stå på loppis den 24 okt i Arcushallen
tänkte kanske bli av med lite saker.

Sen håller jag på att leta hockeysaker på blocket, Erik
och Olle också för den delen ska börja spela hockey
eller pröva i allafall.
I kväll är det höstfest med jobbet på sjöbodan men
skötsam som man är så blir det till att köra det är ju faktiskt
en dag på onsdag också börjar nämligen 8.00.

Nä nu ska jag ta och göra nåt

 


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Japp det gör vi. Och ditt inlägg besvarade min fråga, vart vi skulle vara !! Kram.

2009-10-13 @ 14:13:30
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag vill också stå på loppis!

2009-10-14 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0