Nya blää dag

Vill fan inte jobba i daghar en riktig down dag, ont i
magen och i huvudet då vet ni.
Ska vara på mejjan i dag vilket är mindre roligt men
det får gå.

I går var det handbollsträning för Erik och snacka om att
han gillar det och han är riktigt duktig säger jag i allafall :)

Dom tränar med tjejerna och när Erik stod i mål så satt några
som inte var med bakom målet och pussade mot Erik.
På skolan har dom visst börjat fråga chans och sånt, gjorde vi sånt
i 1:an?
En avtjejerna i Eriks klass sa till Micke en dag att: -Idag på gympan ska
jag pussa Erik.
-Jaså men om han inte vill då, svarade Micke
Då sa hon -Det struntar jag i !!!
Så han har det inte lätt men jag tror inte han har nåt emot det.

Nu ska jag gå och göra mig färdig, hoppas ni får en bättre dag
än jag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jo men i 1:an höll då vi på sådar :-)

2009-10-20 @ 10:12:02
Postat av: Peter

Haha, så himla sött:). Måste nog snart ta ett snack kring blommor och bin :-D hehe..

2009-10-20 @ 10:14:22
Postat av: Jennie

Jag tror hans gudmor får ta det snacket :)

2009-10-20 @ 20:09:31
Postat av: Egirl

Japp, det sköter jag!!! Inga problem. Ska lära han allt jag kan :-)

2009-10-20 @ 20:59:45
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Peter

Oh NO!

2009-10-20 @ 21:50:25
Postat av: Egirl

Japp, det var ju självaste Mamman som tycker det så... ;-) Ska använda mig utav ett PP-bildspel med en massa bilder så att det bli så pedagogiskt som möjligt. Du Peter, kan få vara med så du lär dig du också!!!! Du vet, det om att man ska skydda sig så man inte får tomtar i trumpeten och så vidare!!! :-)

2009-10-21 @ 18:39:45
Postat av: Peter

Skydd??!? ;)

2009-10-22 @ 09:08:12
Postat av: Erica

Hoho, jaa. En vacker dag kommer pojken upp i den åldern då sånt kommer att ske och då ska han tydligen inte gå i morbrorns fotspår som ju inte vet vad det är!!! :-)

2009-10-22 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0