Rensat

Har rensat ut ur källaren och det blev så fint men
ganska många säckar fortatte sedan uppe i ett av
förråden där och då blev det ännu mera säckar, jag
har bara blundat och kastat härligt.

Har även hittat lite saker som jag ska sälja på loppis
har faktiskt en ridhjälm som är använd max 10 gånger
till och med påsen till den är kvar sen har jag också en
huva typ som man har under nu när det blir kalla vinterdagar.
Jag tänkte faktiskt sälja den och jag har kanske nån häst tjej
som läser min blogg, säljer den för 400 kr med huvan nypris var
typ 800 kr.

Nu ska jag börja med lite mat, sen blir det Rosvik och ta in posten
åt mamma och pappa som är i Stockholm.

He det bra alla

Kommentarer
Postat av: kw

Tack för att du ser efter vårt hus!

2009-10-16 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0