God morgon

Känner mig ganska pigg faktiskt trots att la ner mitt huvud
3.23 och har sovit ca 3 timmar.

Det var en riktig superkväll riktigt nice, först var vi hos Hanna
och sen ut på Olivers sista Mintuu dropparna drsckd upp
i taxin sen var kvällen räddad.
Avslutade kvällen på Max och ett minimål som komm upp
senare efter att ha åkt bil, utan för grannens hund staket
snacka om orutinerat men bättre där ä hemma då hade jag
säkert väckt alla.

Åkte hem med Johanna, Teas svägerska och dom hade en 07:as
Subaru legacy, jag vill ha:)

Nu väntar fotboll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha har du rävat utanför grannen??? Hihi vad roligt!! Varför vill du ha just en Subaru, av alla bilar?? Den kan väl inte klå en svensk kvalitetsbil heller?

2009-09-06 @ 11:14:35
Postat av: Peter

Haha, det var lite orutin faktiskt;)

2009-09-07 @ 09:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0