Ny dag

Sover inte bra på nätterna har ju så grymt ont i halsen,
satt uppe nästan 2 timmar i natt och drack te.
Då ropade Olle på mig -Mamma kom och lägg dig, så
det var bara masa sig till sängen väldär så sa Olle
-Jag vaknade av en så fin dröm, jag försökte få fram
vad den handlade om men det var svårt frågade om
den handlade om hur mycket mamma älskar Olle hans
svar på det blev -Mmmmm, sen sov han.

Söt unga mysigare unge att sova bredvid får man leta efter
Erik har mera helikopter stuket.

I dag har jag iallafall ont på båda sidorna i halsen känns mera
svullet, har inte fått i mig mackan nu på morgonen  blir nog
flytande i dag och glass.
Febern på morgonen var 37,9 lite feber kanske lite dålig på
sånt men efter som jag brukar ha 36,6 så är det nog lite feber.

Har just ätit frukost somnade om efter att Micke hade varit med
barnen på fritte och dagis.
Nu blir det soffan tror jag eller kanska ska hänga en tvättmaskin först.

Hoppas ni har en roligare dag än jag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är faktiskt synd om dig!!!

2009-09-24 @ 10:19:28
Postat av: Peter

Visst inser du att du har svininfluensan? :) nöff nöff

2009-09-25 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0