Över

Då var första läkarbesöket i veckan över har fått veta
resultatet av min sömnregistrering och det var inga
andnings uppehåll, bra med syre och bra lungkapacitet.

Nu är det bara Eriks halsmandlar som ska tas bort på
torsdag och samma dag ska jag på info om övervikts
operation. 

Mycke nu

Olle har varit hemma från dagis i dag, han komm upp i
morse och sa -Mamma jag mår illa.
I samma veva låg spyan på golvet, typiskt jag skulle just fara
på jobbet så det blev Micke som fick ta hand om barnet.

Men han spyde bara en gång tror att det blev lite mycket go saker
i går kväll, han kan göra så i bland han kräks och hulkar i 2-3 timmar
och sen börjar han äta som vanligt alltså inte magsjuka men han måste
vara hemma från dagis eftersom det lija gärna kan vara magsjuka men
i morgon blir det dagis.


Nu blir det soffan och Idol som börjar i dag, ha en skön kväll
alla vänner.

Bye, bye

Kommentarer
Postat av: Peter

Stackars lilla Olle.. Hoppas att det är bättre imorgon!

2009-09-08 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0