Söndag

Har just avslutat dagens lunch, dagen hittills varit lugn och
skön jag och barnen har varit på coop en sväng var tvungen
att beställa lite varor sen behövde vi även lite mjölk och smör.

Barnen har byggt lego, erik fick av mormor och morfar eftersom
han har varit så duktig när han var i Sunderbyn Olle fick också
en grej.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer ska väl plocka bort lunchen
och sen tänkte jag se en grej som jag spelade in i går om jag får
för barnen alltså.
Micke ska ut och jobba ett extra skift i natt men sen skulle han ha
börjat om på måndag men då ska han vara hemma med Erik som
ska ta det lugnt i 2 veckor och i veckan var det både bad, 6-kamp
och gympa på skolan så han får nog vara hemma hela veckan,
Micke ska vara hemma Måndag, Tisdag och jag på Fredag.

Nu ska jag ta tag i diskmaskinen, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0