Har inte tid

Har inte tid att blogga så ofta just nu men jag kan säga att allt
är som vanligt man jobbar och sliter hela dagarna sen fortsätter
det hemma med mat, plocka i hop lite snabbt sen är man trött
eller i allafall jag har nog inte varit vaken efter kl 22 nåt denna
vecka, i går skulle jag se Desperate housewifes men när första
pausen kom blev jag jättetrött sen vakna jag till och då var det
paus igen så då var det bara att gå och lägga sig.

Erik har just farit till Ozzie med cykeln så Micke och Olle följde
med dit det är ganska höga snödrivor än så man vill inte släppa
i väg honom själv.
Så just nu är det ganska lugnt och skönt här hemma sitter med en
kaffekopp och surfar runt lite, funderar på att ta en promenad.

För er som är nyfikna hur det går för mig och vikten så kan jag säga
-24 kg och snart för första gången på väldigt länge är det en 7:a först
på vågen känns härligt så vi fortsätter kämpa på med promenader,
Aerobics och sånt.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Erica

Va fan, haru raderat mitt inlägg eller vad?? Skrev tidigare idag ju!?!?!

2010-04-15 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0