Liten update

Har inte så mycket att blogga om nu för tiden det händer med
andra ord inte så mycket just nu.
Barnen har haft påsklov i veckan men jag har jobbat tur att
Micke har varit ledig så dom har sluppit dagis och fritte dom har
varit ganska mycket i Rosvik, Micke har kapat och klyvt ved till
våran kommande vedpanna, husvagnen är även den framdragen
och jag har insett att vi måste byta upp oss.
Så nu måste jag hålla koll på blocket  så man inte missar nåt bra
jag vet hur jag vill att den ska vara invändigt så det gäller bara att
hitta den, helst ska det vara en rejäl vånningsäng, dubbelsäng och
en sittgrupp sen får den inte vara för dyr heller :)

I kväll blir det Körslaget (Nicklas är fortfarande med) ska även styra
upp en liten myskväll med godsaker.

Ha det 

Kommentarer
Postat av: Erica

Äääh varför måste ni byta upp er? Tycker den ni har är jättefin!!!

2010-04-10 @ 19:37:13
Postat av: Jennie

vill ni köpa? 22.000. behöver bättre bäddmöjligheter. Men för 2 och en hund är den perfekt :)

2010-04-10 @ 19:49:58
Postat av: Erica

Nä tack, jag vill inte ha nån husvagn... :-)

2010-04-11 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0