Frukostdax

Havregrynsgröt, äppelmos och mjölk vilken höjdar frukost
tänk en macka med skinka eller nåt, mums.

I går var det en mycket trevlig dag först firade vi Arnold som
fyllde år i fredags sen for jag till Tea på tjejkväll.
Vi hade en äkta syjunta, Tea hjälpte oss att sy varsitt barnplagg
det blev allt från klänningar till hela mjukdressar jag själv gjorde
en tröja till Olle som han tyckte var fin och har den på sig.

Tur att Tea var närvarande annars hade det gått åt pipsvängen
men det var riktigt roligt, jag har ju faktiskt en symaskin men
det är ju så besvärligt att ta fram den när man inte har nånstans
att vara.

Kvällen fortsatte vara trevlig även när jag kom hem OS-guld, OS-brons
vilket kanonlopp killarna gjorde även Södergren som blev 10:a det var
superkul, Heja Sverige.
I dag hoppas vi på fler medaljer.

Nu ska jag äta färdigt och sen får vi se vad som händer.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Tea

Tack själv. Det var jättekul och ni var duktiga!!!

2010-02-24 @ 11:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0