Kallt, kallt

-24,6 fan vad kallt men det som värmer är OS-guld, OS-guld vilket
lopp av Ferry super nice.

I dag fortsätter vi med medaljer tycker jag, i kväll är det sprint och
där är väl chanserna ganska stora kanske inte guld med en
medalj ska det väl bli.

I dag har jag ätit gröt till frukost till mellanmål blir det mosad banan
fattar ni så gott bara äta andra smaker är ju en höjdare annars blir
det nog en lugn dag ska baka lite nu på morgonen.
I går fick barnen tillbaka wii spelet så dom lär väl spela lite i dag kan jag
tänka mig.
Nu hhar jag inte så mycket mera att skriva, jag återkommer kanske senare.

Ha det bra i kylan

Kommentarer
Postat av: Johan

Vill ni ha gratis-spel och poäng att handla för i Wii shoppen så pröva instruktionerna på http://www.youtube.com/watch?v=V-UFPSRGePU :)

2010-02-19 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0