Bläää

Är då ett jätte dåligt humör just nu, barnen bara bråkar
och gnäller hela tiden jag blir galen!!!!!!

Annars är det väl ok har varit och klippt barnen, Linda var så snäll
att hon tog Mickes hår också det ingick i barn klippningen :)

Micke har åkt på jobbet och vi väntar på att Mormor ska komma
jag ska pröva klänningen inför lördagen sen är det ju handolls EM
på tv Sverige- Sloveninen tror jag det var, Heja Sverige.

Ska nog gå och kolla om det har hänt nåt på vågen hittills är väl ca
5 kg borta bara 5 till då, blir väl inga problem eller?

Ha det bra i kväll alla vänner


Kommentarer
Postat av: Egirl

Har du gått ner 5 kg på en vecka??? Det är ju skitbra!! Klart du klarar av 5 till... Sen måste jag säga att du är verkligen en sportgalning!! :-)

2010-01-19 @ 18:48:53
Postat av: Anonym

Det är bra med mig. Ser att det går bra för dig oxå !! Hräligt. Har du provat att frysa en nutrilett, en klasskompis brukade göra så på kvällen. Smakade visst som glass. Jag hejar stort på dig !! Kram.

2010-01-19 @ 21:30:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0