Kräkdag

Olle har en kräkdag i dag hoppas bara att det är en vanlig som är
över på ett par timmar, jag vaknade av -Mamma jag vill kräkas,
förrsent men det hamnade mest på golvet.
Olle har ju en tendes att hulka och små kräkas ett par timmar
sen är det som bortblåst man kan nog inte kalla det magsjuka
men jag kan ju inte ha han på dagis om det nu skulle vara riktig
magsjuka. Han har redan hunnit retas med Erik så jag tror det är
en snabbis.

I morgon är det ju den stora dagen B som i bröllop, ska bli så roligt
och jag ska äta lite vilket blir första gången på 10 dar men jag ska
skippa det söta eftersom sötsuget verkar vara som bortblåst det blir
däremot mycket sallad så det blir ändå den slanka linjen.

Vi ska ju sova på furunäset så vi ska dit redan efter lunch i morgon
vi ska göra oss klara där vigseln är ju kl 16. Micke ska jobba till kl 14
i morgon så jag ska åka och hämta honom.

Ska försöka hålla barnen vakna lite längre i kväll så kanske dom sover
lite längre så att dom orkar vara upp länge på lördag, Erik klev upp
halv 5 med Micke i morse det är ju synd att Micke ska upp samma tid i
morgon när Erik är så lätt väckt, Micke kanske får sova uppe i natt.

Nu ska jag packa gympakläder osch skjutsa Erik på skolan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är roligt att det går bra för dig, du låter ganska positiv. ja du kan ju itne kommamed din nutrisoppa på bröllopet haha Jag längtar också... Och hörrö, ta nu och stoppa det där spelet i bilen så det inte glöms!!!

2010-01-22 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0